sobota, 22 października 2016

Natalia Machałek (VI Wernisaż Grupy A*R*T)

 Absolwentka Wydziału Kształtowania Środowiska i Rolnictwa oraz Wydziału Bioinżynierii Zwierząt. Moje życiowe motto brzmi „pasja jest czymś, co napędza do działania”. Moje pomysły realizuję, wyznaczam sobie nowe cele i dlatego po realizacji ich jestem zawsze szczęśliwa. Lubię działać. Wystawy, w których brałam udział:

2014 - Uczestnictwo w IV. Wernisażu ART. Wystawione prace: „Hina- berneńskie szczęście na czterech łapach”. Fotografie. Miejsce UW-M.

2015 - Uczestnictwo w Nocy Biologów. Wystawione wspólnie z Izabelą Masłowską „Przyroda zamknięta w wierszach” oraz „Hina- berneńskie szczęście na czterech łapach”. Poezja i Fotografie. Miejsce: UWM.  Uczestnictwo w V. Wernisażu A*R*T. Wystawione prace: Fotografie i wiersze. Miejsce: UW-M.

2016- Wystawa zbiorowa w olsztyńskim Planetarium wraz z Artystyczną Rezerwą Twórczą. Wystawione prace: rękodzieło- malowane słoiki.

Wystawka w formie antyramy po VII edycji konkursu „Rolnictwo to moja pasja”. W kategorii „Zwierzęta gospodarskie”. Organizator Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Olsztynie.

Uczestnictwo w IV Olsztyńskiej Wystawie Dalii. Wyróżnienie w konkursie na Najpiękniejszą Kompozycję z Dalii. WBiB UW-M.

Na VI Wernisażu A*R*T zaprezentowała zdjęcia pt.: „Fotografia - Moje Hobby”.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.