tag:blogger.com,1999:blog-8758821041246756471.post5494533797789261957..comments2023-10-24T09:32:08.575+02:00Comments on Collegium Copernicanum: Olsztyński eTwining i pytanie o otwartość UWMStanisław Czachorowskihttp://www.blogger.com/profile/17593692842238908353noreply@blogger.comBlogger2125tag:blogger.com,1999:blog-8758821041246756471.post-72180933928392522892010-11-08T18:15:58.760+01:002010-11-08T18:15:58.760+01:00Z całą pewnością działania instytucjonalne w posta...Z całą pewnością działania instytucjonalne w postaci biura promocji ale... zwykłe uświadomienie sobie, że mamy konkretną misję (zapisana w dokumentach!) i konkretnego odbiorcę. Wtedy można dostosować, i treść, i sposób komunikacji. Z pewnością temat warty kawiarenkowego przedyskutowania. Gdzieś "wciśniemy" w napięte terminy :).Stanisław Czachorowskihttps://www.blogger.com/profile/17593692842238908353noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-8758821041246756471.post-3553089361094402442010-11-07T10:38:55.356+01:002010-11-07T10:38:55.356+01:00Trudno odpowiedzieć na pytanie: na ile nasz uniwer...Trudno odpowiedzieć na pytanie: na ile nasz uniwersytet jest otwarty i czy jest to wystarczające na potrzeby regionu, bo chyba nie za dobrze znamy te potrzeby. <br /><br />Można do problemu podejść tak: to uniwersytetowi działania w regionie są potrzebne, bo wychodzenie na przeciw potrzebom nauczycieli i uczniów z regionu wiąże się z dbaniem o przyszłych studentów. <br /><br />Wydaje mi się, że większą rolę mogłoby tu odgrywać biuro promocji uczelni (wspieranie i koordynacja różnych inicjatyw).Marta Więckiewiczhttp://www.wieckiewicz.netnoreply@blogger.com